بررسی تخصصی محصولات بلک مجیک

معرفی و بررسی تخصصی محصولات Blackmagic Design

معرفی و بررسی تخصصی محصولات Blackmagic Design

بررسی تخصصی محصولات بلک مجیک

در این بلاگ قصد داریم تا انواع محصولات بلک مجیک را به صورت تخصصی بررسی کنیم. این محصولات شامل انواع مبدل مینی و میکرو کانورتور ، میکسر سوئیچر تصویر ، انواع رکوردر تصویری ، کارت کپچر و تدوین و پخش ، تجهیزات لایو استریم ، مانیتورهای صدا و تصویر ، دوربین های فیلمبرداری و ... می باشد. سعی می کنیم با معرفی و بررسی تخصصی محصولات Black magic کمکی هرچند کوچک به همکاران و هموطنان ایرانی خود ارائه دهیم.

رکوردر بلک مجیک Video Assist 4K

بلک مجیک Video assist 4k

بلک مجیک یک محصول جدید از خانواده رکوردر با نام Video Assist 4K تولید و معرفی کرده است. این محصول از خانواده رکوردر-مانیتور بلک مجیک و از سری محصولات Video Assist است که هم قابلیت مانیتورینگ و هم قابلیت ضبط تصاویر تا رزولوشن 4K بر روی حافظه SD را دارد. ویدئو اسیست 4K ، یکی از معدود رکوردرهای 4K در دنیاست که علاوه بر کیفیت و کارایی بالا ، قیمت مناسبی هم دارد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این محصول یک صفحه نمایش 7 اینچی LCD است که از نوع صفحه لمسی خازنی است. صفحه نمایش لمسی امکان انجام انواع تغییرات مانند ضبط ، پخش ، فوکوس ، تغییر منو و رزولوشن و ... را برای کاربر راحت می کند. این صفحه نمایش از رزولوشن 1080×1920 پشتیبانی می کند.

اتصالات این رکوردر شامل یک ورودی و خروجی 6G-SDI و 1 ورودی و خروجی HDMI 2.0 و یک جفت ورودی صدای آنالوگ mini XLR برای اتصال میکروفون و منابع صوتی است. ورودی و خروجی های کاملی برای این رکوردر طراحی شده و شما می توانید هر تصویری از هر منبع ویدئویی و صوتی با کیفیت های بالا تا رزولوشن 4K را به این رکوردر وصل کنید و تصاویر آن را مدیریت و ضبط کنید.

دو درگاه حافظه SD برای Video Assist 4K طراحی شده که امکان اتصال همزمان دو حافظه SD و کپچر تصاویر بر روی آنها فراهم است. وجود دو درگاه حافظه این امکان را می دهد تا تصاویر بعد از ضبط بر روی اولین حافظه ، بدون وقفه شروع به ضبط بر روی حافظه دوم بشود و شما بدون از دست دادن حتی یک فریم ، بتوانید تصاویر ویدئویی با مدت زمان زیاد را پشت سر هم کپچر کنید. همچنین بعد از پر شدن حافظه اول می توانید حافظه پرشده را خارج کرده و به یک سیستم یا هارد انتقال دهید و انرا برای ضبط ادامه تصاویر خالی کنید و درون رکورد قرار دهید.

بطور کلی میتوان ویدئوی اسیست 4K را یک رکوردر-مانیتور کامل دانست که هم مقرون به صرفه است و هم بسیار کاربردی !

رکوردر مانیتور بلک مجیک

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی